Transport si retururi

Livrare

Ținând cont de natura unică a produselor noastre și de faptul că ele pot veni de la mai mulți vânzători, in funcție de fiecare comandă, procesarea si livrarea poate dura până la 10 zile calendaristice de la confirmarea comenzii.

Taxele de transport sunt suportate de către cumpărător și suma este adaugată la valoarea totală de plată, exceptând acele produse pentru care este activă o campanie de livrare gratuită.

Vă sfătuim să grupați toate articolele de la același vânzător într-o singura comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecărei comenzi i se vor aplica costurile de livrare corespunzătoare.

Livrarea se face L-V, între orele 9.00-17.00.

Dacă în acest interval nu sunteți la adresa menționată, iar curierul încearcă să vă contacteze în mod repetat fără a reuși livrarea produselor, acestea se vor întoarce la vânzător, urmând ca taxa aferentă returului să fie reținută din contravaloarea produselor comandate de dumneavoastră.

Facem eforturi pentru a expedia comenzile în cel mai scurt timp însă, în cazul în care, din motive obiective, vor exista intârzieri la livrare, veți primi o notificare pe adresa de e-mail furnizată în formularul de comandă.

Politica de retur

Daca doriți să returnați un produs, indiferent de motiv, vă rugăm să urmați procedura de returnare  și să respectați condițiile de returnare a produselor, prezentate mai jos.

Procedură de returnare:

Comunicați-ne (în termen de 14 zile de la ziua în care ați intrat în posesia fizică a produsului) intenția de a returna produsul printr-un e-mail la adresa hello@dăruiescu.ro

Emailul trebuie să conțină: numele pe care s-a facut comanda, numărul comenzii, denumirea produsului pe care doriți să-l returnați și un cont IBAN în care să vă putem restitui banii.

Noi vă vom răspunde în termen de 48h, indicându-va pașii pe care trebuie să îi urmați ulterior.

Produsul va fi returnat exclusiv prin curier, iar taxele de transport vor fi suportate de către dvs.

Pentru returnarea banilor, produsul trebuie trimis exact așa cum l-ați primit, cu ambalajul de protecție/cutia în care a venit. Produsul nu trebuie sa fie purtat sau deteriorat, iar banii vor fi trimisi abia dupa analizarea stării produsului, în contul IBAN indicat.

Conform OUG 34/2014 (cu modificarile si completarile ulterioare) privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, art. 16, pct. d si e, sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele care fac parte din categoriile:
- produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (ciocolata, biscuiti, produs care are in componenta ciocolata, capsule de cafea, alte produse alimentare etc.) si
- produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate (de catre client).
Astfel, produsele din ciocolată sau care includ ciocolată și cutiile cu ceai, nu pot fi returnate deoarece se incadreaza in categoriile mentionate mai sus.

Condiții și cadrul legal de returnare a produselor:

- Înștiințarea pentru returnarea produsului trebuie facută în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a produsului. Conform Ordonanței de Urgența Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță: 'Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile incepând de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

- Produsul nu va prezenta semne de uzură. Nu pot face obiectul returului produsele care prezintă urme de utilizare, care nu au toate componentele și etichetele intacte (ex. cutiile cadou includ mai multe componente). Ne rezervăm dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezintă semne de uzură.

- Produsul va fi returnat în ambalajul original (în cazul cutiilor cadou, trebuie returnată și cutia).  

- Toate cheltuielile de transport vor fi suportate de către cumpărător, inclusiv în cazul neacceptării returului.

- Nu se pot returna produsele făcute la comandă.

Schimb produs

În cazul în care produsul comandat nu vă place, este mic, respectiv mare sau aveți orice altă nemulțumire și doriți să îl schimbați cu un alt produs de pe site, urmați pașii de mai jos:

  • Returnați produsul comandat inițial conform procedurii de retur de mai sus.
  • Plasați o nouă comandă pentru produs pe care îl doriți.